برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشکده اقتصاد برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشکده اقتصاد

 | تاریخ ارسال: 1400/9/15 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشکده اقتصاد با حضور ریاست دانشگاه، معاون اموزشی، معاون اداری مالی، اعضای هیئت علمی دانشکده اقتصاد و ... برگزار شد. در این جلسه آقای دکتر سیاب ممی پور به‌عنوان رئیس دانشکده اقتصاد معارفه و از زحمات آقای دکتر وحید شقاقی در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.
در ابتدای مراسم آقای دکتر حبیبی ریاست محترم دانشگاه از زحمات آقای دکتر شقاقی تشکر و قدردانی نموده و گفتند: دانشکده اقتصاد از لحاظ جمعیتی ممکن است محدود باشد، اما به‌عنوان یک دانشکده مهم و اثرگذار هم در سطح دانشگاه و هم در سطح کشور همیشه مطرح بوده است.
ایشان افزودند:  دوران همه گیری بیماری کرونا برای آموزش عالی دوره متمایزی بود و ظرفیتهای قابل توجهی را ایجاد نمود و بدنبال آن مسئولیت دانشگاهها  نیز سنگین تر شد . در همین راستا دانشکده ها نیز می بایست در حوزه های  ارتباط با جامعه و صنعت ، درآمدزایی ، ایجاد اشتغال، پذیرش دانشجویان بین المل و گسترش مراودات علمی برنامه ریزی منسجم نموده و گام های موثری بردارند.
آقای دکتر حبیبی تاکید کردند: اساس اصلی موفقیت یک محیط به‌ویژه دانشگاه همراهی و همدلی همه همکاران به معنای عام است و امیدوارم این همراهی با محوریت اعضای هیئت علمی و کارشناسان انجام شود و شاهد موفقیت های بیشتر دانشگاه در حوزه های آموزشی،پژوهشی، علمی و ... باشیم.
ایشان برای آقای دکتر ممی پور بعنوان رئیس جدید دانشکده اقتصاد آرزوی موفقیت کردند.
در ادامه آقای دکتر عبداللهی معاون آموزشی گفتند: در دانشکده اقتصاد محدودیت ها و مشکلاتی از جمله کمبود فضای فیزیکی و ... وجود دارد که امیدواریم با همکاری و تعامل سازنده موانع برطرف شود.
سپس آقای دکتر شقاقی رئیس سابق دانشکده اقتصاد گفتند دانشکده اقتصاد دارای پتانسیل بسیار توانمندی است که با حمایت و همکاری همه جانبه می‌تواند جزء پیشرو‌های کشور در حوزه پژوهشی ،علمی و  اقتصادی محسوب گردد .
در ادامه آقای دکتر ممی پور رئیس جدید دانشکده اقتصاد در خصوص برنامه های مورد نظرشان توضیحاتی ارائه دادند و بر  ایجاد مقطع دکتری در دانشکده، بحث ارتباط بیشتر با حوزه صنعت و تقویت زبان انگلیسی همکاران دانشکده تاکید کردند.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از طرف ریاست دانشگاه از زحمات و تلاش‌های آقای دکتر شقاقی تقدیر شد و حکم آقای دکتر ممی پور بعنوان رئیس جدید دانشکده اقتصاد به ایشان اهدا گردید.
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2018 بار   |   دفعات چاپ: 163 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر